Asiat ei helpotu enää. Mä nousin aina välillä pinnalle ja tipuin sitten aina vaan syvemmälle. Mutta mä en nouse enää pinnalle. Mä olen nyt niin syvällä, etten nouse enää. En mä jaksa. En jaksa uskoa, enkä taistella parantumisen puolesta. Mun voimat on loppu. Tuntuu, kuin katsoisin tätä maailmaa harmaiden lasien läpi. Kaikki näyttää harmaalta. Mulla saattaa olla hyvä olo ihan pienen hetken, mutta sitten tipun vielä syvemmälle. Mä en parane, mä en selviä.

Itken nykyään kokoajan. Monta kertaa päivässä. Mulla on paha olo. Mä en ole koskaan ollut näin syvällä, mitä olen nyt. Mä en osaa enää luottaa paranemiseen, mä en usko siihen. Mun elämä on kärsimystä loppuun asti. Kuolenko luonnollisesti vai oman käden kautta? Luultavasti oman käden kautta. Mä haluan kuolla. Haluan tappaa itseni. Se tuntuu pelottavalta myöntää ääneen, mutta mä haluan.

Haluan viiltää. Niin syvälle, että veri roiskuu. Niin syvälle, että varmasti tunnen kivun. Kipua on helpompi käsitellä, jos se on fyysistä. Sitä kipua, jota koen mun pään sisällä, mä en osaa käsitellä. 

Oon loppu. Niin väsynyt. Toivon menettänyt. Mua pelottaa. Mulla on paska olo. Ahdistaa. Tai ei oikeastaan. Kutsuisin tätä olotilaa masennukseksi. Mä en osaa sanoa miltä tuntuu, mutta tiedän, että se tuntuu aivan vitun pahalta. Ihan kuin joku lyttäisi mua kokoajan alaspäin. Mä en jaksa elää.

            tumblr_static_filename_640_v2.jpg

Annan mahdollisuuden tehostetun avohoidon yksikölle. Mun jaksoa siellä saatetaan aikaistaa (äiti soitti eilen nupolle, kun mun vointi oli niin huono) ja jos ei saada aikaistettua, saattaa Pitkäniemi kutsua. Mun äiti sanoo aina, ettei aio laittaa fyysisesti tervettä lastaan hautaan. Voisinko mä olla niin kauhea, että aiheuttaisin tän tilanteen? 

Selviäisikö mun vanhemmat, mun sisarukset ja mun kaverit mun kuolemasta? En tiedä, jaksanko elää muiden takia. Jaksanko muiden takia nousta joka aamu ja laittaa tekohymyn päälle. Haluaisin vaan jäädä sänkyyn ja itkeä siellä koko päivän, niin kauan, että kuolen.

en jaksa.

             darkness-depressed-die-girl-Favim.com-15