Huhhuh, tänään onkin tapahtunut paljon kaikkea! Ensimmäinen päivä tehostetun avohoidon yksikössä on ohi, ja mulle jäi tosi hyvä fiilis! Mun omahoitaja on tosi mukava, ja tänäänkin omahoitajakeskustelussa pelattiin Afrikan tähteä samalla kun juteltiin. Mulle on vaikeaa puhua uusille ihmisille, ja pelaamisen lomassa se oli hiukan helpompaa. Lähden huomenna hyvillä mielin toiseen yksikköpäivään!

Tänään oli myös koulupalaveri, ja se meni hyvin! Enää odotellaan rehtorin varmistusta, ennen kun saan uudet järjestelyt käyttöön. Mulle tehtiin siis kevennys koulupäivään, lisäksi opiskelen joitain aineita kotona voimien mukaan ja koulussa olen osassa tunneilla pienryhmässä. Ehkä koulunkäyntikin järjestyy tästä sitten lopulta!

Diagnoosit olikin pistetty mun yllätykseksi uusiksi. Ennen diagnooseina oli F32.1 keskivaikea masennus, F41.9 tarkemmin määrittämätön ahdistuneisuus ja F50.9 tarkemmin määrittämätön syömishäiriö. Nyt diagnoosit ovat seuraavanlaiset: F32.2 vaikea-asteinen masennustila ilman psykoottisia oireita, F41.1 yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, F50.9 tarkemmin määrittämätön syömishäiriö ja F93.89 nuoruusiän kehitykselliset vaikeudet. Eihän tämä nyt mieltä ylennä, masennuskin syventynyt.. :(

Lääkityksestä vielä. Mulla on torstaina tapaaminen yksikön lääkärin kanssa, ja mahdollisesti mun Seronil-lääkitystä nostetaan. Sitä menee tällähetkellä 20mg ja lisäksi iltaisin Ketipinoria 100mg. 

Mulla suunnitellaan myös kuvataideterapian aloitusta. Oon siitä todella innoissani! 

Mulla on sellainen tunne, että mä selviän tästä.