Huomenna. Huomenna 16.1.2017 mä menen tehostetun avohoidon yksikköön. Mua pelottaa, jännittää. Oon ilonen ja en ole ilonen. 

Mun jaksoa siellä aikaistettiin kahdella viikolla. Muuten oisin luultavasti joutunut Pitkäniemeen. 

Toivon niin paljon, että mun omahoitaja olisi kiva ja ymmärtäisi mua. Mulla on yksi lupaus koko jaksolle. Mä puhun, vaikka se sattuisikin kuinka paljon. Mä en voi parantua, jos en käsittele näitä asioita.

Mulla ei ole huomenna täyttä päivää osastolla (normaalisti siellä ollaan 8.30-15), koska mulla on koulupalaveri myös huomenna. En tiedä meenkö sen jälkeen vielä takaisin osastolle, mutta haluaisin mennä. Toivottavasti koulupalaverissa saataisiin mun koulunkäynti järjestykseen, se ei toimi tällaisena, miten se nyt on...

Olin muuten tiistaina (10.1.) syömishäiriöpoliklinikalla tutkimuksissa. Kaikki oli ok, syömishäiriö ei ole vahingoittanut mun kehoa juurikaan. Mun pitäisi käydä painokontrolleissa kerran kuukaudessa, mutta siihen mä en pysty. Mä tiedän, että laihduttaminen lähtee käsistä, jos mua punnitaan. Niin kauan, kun en joudu astumaan vaa'alle, pystyn syömään suht. hyvin. Silloin mä en tiedä paljonko lihon, kun syön "normaalisti". 

 

Yritän tulla huomenna päivittelemään, miten eka osastopäivä meni!