Tänään on ollut pitkästä aikaa parempi päivä, ja uskon että tää olo jatkuu ainakin reilun viikon ajan, oon nimittäin superinnoissani ensi viikosta!


Olen oikeastaan vain pakkaillut tämän päivän, ja reissu kaverin luokse lähestyy. Olen siellä siis ensi viikolla keskiviikosta sunnuntaihin. Ruokailut ei enää ahdista, ainakaan etukäteen. Meillä on paljon kivaa tekemistä yhdessä, ja mun kaveri on niiin ihanan positiivinen, toivottavasti se tarttuisi muhunkin! 

Huomenna meille tulee vieraita, ja pakkailen vielä loppuun. Sunnuntaina taas lähden tuttavani kanssa päiväreissulle Poriin, kiva päivä silloinkin tiedossa! Alkuviikosta sitten odotellaan reissuun lähtöä, ja käyn moikkaamassa isovanhempiani ennen lähtöä. Mummo on ihan jees, hössöttää koko ajan ruokailuista, mutta eiköhän kaikki mummot ole sellaisia..! Pappa taas on ihana, hän on valanut muhun uskoa kaiken suhteen. En ikinä unohda sitä, kun hän sanoi: ''Sussa ei ole mitään vikaa, vika on kaikissa muissa.'' Ainakin yksi ihminen uskoo muhun! <3

Olen ehkä vähän huono kirjoittamaan hyvästä olosta, mutta ehkä joku päivä opin. Ehkä joku päivä mun päivistä suurin osa on eds näin hyviä. 

.

.

.

.

.

Tai sitten romahdan taas kohta ja sama paska jatkuu, kuin tähänkin asti...