Tein heinäkuun alkupuolella postauksen, missä oli otteita mun vanhasta päiväkirjasta. Siihen ei todellakaan mahtunut kaikkea, joten teen nyt toisen osan. Ensimmäinen osa löytyy täältä: http://enkeliluinen.vuodatus.net/lue/2016/07/ma-haluun-vaan-kuolla-otteita-vanhasta-paivakirjasta


''12.10.2015. Musta tuntuu et räjähdän kohta. Päässä on vaan ihan liikaa ajatuksia. Jotenkin semmonen epävarmuusaalto, et oon huono, tuskin *ex-poikaystävän nimi* mua oikeesti rakastaa, mun ulkonäkö on paska, maha vois olla kivempi yms.''

''17.10.2015. Mä haluun kuolla. Mitä ideaa on elää, jos kaikki on päin persettä, mikää ei onnistu, eikä kukaa ei välitä musta? Kukaa ei jää kaipaamaa, vaikka kuolisin. Miks kukaa ees kaipais mua? Mä oon iha tavalline, ruma ja läski maalaistyttö. Ei mussa oo mitää hienoo. Oikeesti tää elämä on yks helvetti. Ja mä haluun pois helvetistä.''

''29.10.2015. Mä en enää ikinä sano kellekkää, et mulla on paha olla. Yks viilto lisää aina, kun teen vastoin tota lupausta.''

''01.11.2015. Mua ahdistaa taas vaihteeks. Viiltelin tänää. Torstaina mulla on uintia ja ens maanantaina on lääkäri, joten en varmaa voi viillellä ennen sitä, koska tuskin noikaa ehtii parantuu ennen sitä. Mut ehkä mä voin torstaina viillellä, koska ei mun kai tarvii siel lääkäris hihaa nostaa? Mut miten helvetissä kestän sinne asti? Täytyy varmaa ottaa torstaina terä mukaa, et voin uinnin jälkee koulul viillellä, vaikka vessas.''

                                    279444365-depressing-quotes-dear-diary-i

''02.11.2015. Viel kaks koko päivää ja sit torstaita jonkun verran, ennen ku pääsen viilteleen. Mun pää hajoo ennen sitä...''

''03.11.2015. Huomenna! Ei enää kauaa, et pääsen helpottaa oloo = viilteleen.''

''06.11.2015. Eilen illalla pääsin viiltelemään, vihdoin. Ja kyllä helpotti. Viiltelin tänäänki..''

''12.11.2015. Viiltelin eilen, viiltelin tänään. Millää ei oo enää mitää väliä.''

''14.11.2015. Mä oon pilannut kaiken. Aivan kaiken. Niin monen ihmisen elämän, myös mun omani. Mulla ei oo tulevaisuuttakaan enää. Tai on mulla. Helvetti on mun tulevaisuus. Sen enempää en oo ees ansainnu. Oon nii paska ihminen kun vaa voi olla. Luulin et mun elämä ei vois pahemmaks muuttua. Näköjää voi. Ja tää on mun elämä, tää helvetti on mun tarina.''

''28.12.2015. Kävin tänää pitkästä aikaa vaa'alla (55,9kg), en oo hirveesti lihonu. Mut nyt ku joulu on ohi, alan taas laihduttaa. Haluun näyttää terkalle, et pystyn laihtuu. Mulla on alkukevääst nimittäin se terveystarkastus, ja siellä on tietty punnitus. Oon muute alottanu taas viiltelee. Ja paniikkikohtauksii tulee tasasin väliajoin, ihanaaaa...''