Olen viillellyt taas. Laihduttanut. Laihtunut(?). Ainakin mun ex-tyttöystävä kertoi, että olen laihtunut kesän aikana (liikaa hänen mielestään). Ihanaa, olen laihtunut. Parasta. Parasta ikinä.

Mulla on taas ollut itsetuhoisia ajatuksia.Haluan tappaa itseni. Tappaa. Haluan viillellä. Laihduttaa itseni kuoliaaksi. Mennä nukkumaan niin, ettei tarvitsisi herätä ikinä.

Maanantaina mulla on taas nupo. En jaksaisi. En jaksaisi nähdä sitä mun omahoitajaa. En jaksaisi vastata taas samoihin kysymyksiin "Mitä kuuluu?" "Onko ahdistanut lähiaikoina?" jnejne. En jaksa.

Huomenna olisi cooper. Siis jos saisin sen siis juosta. Yks ystävä nimittäin meni puhumaan opettajalle mun "tilasta". Haluaisin juosta sen. Jos en saa juosta sitä, koen itseni epäonnistujaksi. No, se olen vissiin jokatapauksessa.

En jaksaisi mennä huomenna kouluun. Enjaksaenjaksaenjaksa.

o-AMANDATODD-facebook.jpg