Mulla on nii paha olla. Heräsin yöllä ja aloin vaan itkemään. Mä en jaksa enää. 

Kävelin ympäri huonetta, painoin kädet korville ja hoin mielessäni "mä en jaksa enää mä en jaksa enää mä en jaksa enää". 

Mä tarvitsisin tauon elämästä. Haluisin Pitkäänniemeen lepäämään. Mä oon niin loppu. Niin väsynyt. En jaksa enää päivisin koulun jälkeen muuta kuin maata sängyssä. Mitä jos alan valvomaan enemmänkin öitä? Millä voimilla mä sitten käyn koulua? 

Mä en tiedä mitä tehdä. Mä en jaksa tätä enää.


Ylläoleva teksti on kirjoitettu viimeyönä. Tällä hetkellä olo on hiukan parempi, mutta silti huono. Varmaan viikon ajan olen joka päivä viillellyt tai raapinut ihoa verille. Syöminen on alkanut taas ahdistamaan enemmän. Koulussa olen joutunut lähtemään muutamilta tunneilta ulos rauhottumaan. Yksi päivä lähdin ruotsin tunnilta, menin ulos, istuin seinää vasten ja katselin taivasta. Itketti, oli paha olo. Onko tää ikuista?

Huomenna mulla on nupo. Jos saisi kerrottua näitä asioita siellä. Yritän parhaani. 


'' Valot pimeyksien reunoilla, ovat toisinaan himmeitä ja harvassa. ''

- Apulanta: Valot pimeyksien reunoilla


                          depression-quotes-pictures.jpg