En jaksa enää tapella viiltelyä vastaan. Jaksoin melkein neljä päivää halua viiltää, enää en jaksa. Mä aion viillellä tänä iltana. Alla lainaus mun aiemmasta tekstistä, se pitää edelleen paikkaansa. Mua pelottaa, että jään koukkuun tästä yhdestä kerrasta. Niin siinä on aiemminkin käynyt.

'' Mä haluan viillellä. Viiltää edes yhden viillon. Nähdä veren valuvan. Tuntea kivun. Katua sitä. Vannoa, että se oli viimeinen kerta. Tietää, ettei se ollut. Sorrun aina uudelleen. ''

Mulla on terä ja sideharsoa valmiina. Nyt odotan vaan sitä hetkeä, että kukaan ei häiritse mua. Kohta mä saan tuntea sen kivun. Sen ihanuuden. Tätä mä olen odottanut.

Mietin viillänkö reidestä vai kädestä. Vai molemmista? Haluisin viiltää reiden auki. Teen niin. Haluisin viiltää ranteeseen. Teen niin. Tänä iltana kukaan ei estä mua. Ei kukaan.

            ef6349d07a286c976ddf3b534bc2ea11.jpg