Läskiä reisissä, läskiä vatsassa, läskiä jokapaikassa. Mua ällöttää, kun katson peiliin. Mä haluun laihtua. Mun on pakko laihtua.

Haluun lopettaa syömisen, tai ainakin pitää paastoa. En halua syödä, en halua lihoa. Haluan olla se pieni, laiha tyttö. 

Itkettää. Haluisin vaa rynnätä jonkun syliin ja se joku kertoisi mulle, että tää kaikki menee ohi. Että joku päivä mua ei satu niin helvetin paljon, kun syön. 

Mua sattuu. Niin paljon, etten osaa selittää. Oon saanu painoa, lihonut. Mä haluan olla laiha. Mua oksettaa mun keho. Mä haluan pois.

Kohta on joulu, jouluna syödään. Voinko nukkua joulun yli? Mä en halua syödä. Mä en pysty syömään, en pysty. 

Mua ahdistaa. Terä on käynyt tänään taas reidellä. Epäonnistuin yrittämisessä lopettaa viiltely. Viiltely tuntui jälleen niin hyvältä. Viilsin reiteen satunnaisten viiltojen lisäksi sanan "FAT". Se muistuttaa mua joka päivä siitä, mitä oon. Lihava.


                         635988035945131084-1167271232_art666.jpg