Osastojakso on nyt loppunut, ja mä olen virallisesti taas arjessa kiinni.

Ravitsemusterapeutin kanssa uusittiin mun ateriasuunnitelma (teen siitä erillisen postauksen pikapuoliin), ja oon aika hyvin siinä pysynyt. Kerran (lauantaina) oksensin, ja eilen oli kova halu viiltää. Sain kuitenkin hallittua ahdistuksen kirjoittamalla, piirtämällä ja musiikkia kuuntelemalla.

Mulle suunnitellaan nyt vuosiluokkiin sitomatonta opiskelua. Käytännössä tarkoittaa siis sitä, että suoritan opiskeluja omatahtisemmin, voinnin huonontuessa on vara löysätä kunnolla ja voinnin parantuessa voi kiriä enemmän kiinni. Kuulostaa hyvältä! Mulla on myös kevennys nyt koulussa ja oon osalla tunneilla pienryhmässä.

Viiltelyn halu on edelleen tajuton, tänäkin aamuna. Haluaisin viiltää kädet jalat ja vatsan verille. Mutta mä tiedän,. että mä heittäisin siinä kolmen viikon työn hukkaan. Olen siis ollut 3vko viiltelemättä nyt.. Haluan niin paljon.. En tiedä jaksanko taistella tätä viiltelyn halua vastaan.. :(

Lääkitystä tosiaan nostettiin osastojaksolla. Mulla menee nyt Seronil 30mg aamuisin ja Ketipinor 100mg iltraisin. Tarvittavissa mulla on Ketipinor 25mg, jos ahdistus käy niin suureksi, että tulee halu viiltää. Seronilin nostosta on taas sivuvaikutuksia tullut, niinkuin viimeksikin.. Nukkuminen on yhtä hankalaa kuin viimeksikin, herään aamulla aikaisin enkä saa enää unta. Myös levottomuutta ja keskittymisvaikeuksia on taas ilmennyt. Toivon kuitenkin, että nostosta olisi tällä kertaa apua! Jos ei ole, lääkäri oli sitä mieltä, että Seronil puretaan ja kokeillaan toista lääkettä. Toivon niin paljon, että joku päivä mulle löytyisi lääke, joka veisi tätä pahaa oloa pois...