Yksi sana voi tuhota kaiken. Yksi sana voi romuttaa maailman. Yksi sana voi olla jollekin se viimeinen niitti.

Sanat. Me sanomme kauniita sanoja. Me sanomme hirveitä sanoja. Me sanomme sanoja, jotka tappaa, ja jotka pelastaa.

3 sanaa. ''Mä haluan kuolla.'' ''Mä rakastan sua.'' ''Sä olet kaunis.'' ''Mä en jaksa.'' Kolmella sanalla voi ilmaista iloa, surua, vihaa, rakkautta, ahdistusta, hilpeyttä, hyvää oloa, pahaa oloa jnejne. 

Sanat on meidän puolella. Anna sanojen olla sun puolella. Sanat voi olla meitä vastaan. Ne lähtee omasta päästä. ''Sä selviät''. Sano tuo lause, nuo kaksi sanaa itsellesi. Mene peilin eteen, sano itsellesi kauniita sanoja. ''Olen kaunis.'' ''Minä selviän.'' ''Olen vahva.'' Ole itsesi puolella, taistelkaa tiiminä pahaa vastaan.

voit tuhota itsesi sanoilla. Sä voit pelastaa itsesi sanoilla.

            1251179914-3bbfdc1bb5789a854393c58521cf9

f3c63dac5747f93b9c2000dfbb3bf4ae.jpg