Huhhuh, aikaa on taas kulunut enemmän kuin laki sallii ilman päivitystä. Päivitetään nyt kuulumiset ajantasalle!


Reilu kuukausi sitten päätin peruskoulun. Lukuaineiden keskiarvo oli 9,08 ja olin enemmän kuin tyytyväinen! Päättäripäivä oli ihana ja vietin sen kavereiden kanssa hauskaa pitäen (ilman alkoholia)! Yhteishaun tulokset tulivat kuukausi sitten ja minulle aukesi koulupaikka unelmieni lukiosta, jonne suuntaan vajaan kuukauden päästä!

Mieliala on ollut viimeaikoina todella hyvä. Välillä mietin itsekin, miten voin olla näin hyvällä tuulella ja miten ihmeessä oikeasti selvisin siitä kaikesta mitä koin sairaana. Kaikilla osa-alueilla elämä näyttää hymyilevän!

Välit äidin kanssa on tällä hetkellä hyvät, oikeastaan paremmat kun aikoihin, ja ollaankin suunniteltu viikonloppureissua yhdessä syksylle.

Syöminen ei ole hankalaa sen takia, etten haluaisi syödä lihomisen pelossa. Rehellisesti sanottuna unohdan syödä usein ja sen takia ruokamäärät ovat liian pieniä. Isäni on ottanut kuitenkin tarkan linjan tässä ja ''valvoo'', että syön tarpeeksi ja oikeaa ruokaa. 

Viime viiltelykerrasta on jo yli 16kk eli melkein 1,5 vuotta, hurjaa! Viiltelyhaluja on silloin tällöin, mutta lähinnä uteliaisuudesta: haluaisin tietää, tuntuuko se samalta. Mutta tässä asiassa en aio antaa uteliaisuuden voittaa!

Kun melkein 1,5 vuotta sitten lähdin lapsuudenkodistani perheeni luota ja muutin lastenkotiin, vannoin, etten enää ikinä palaa takaisin. Ja näin olen luullut koko tämän ajan: minulla ei ole ollut intoa lähteä sinne, ajatus on ahdistanut ja tuntunut epämiellyttävälle. Toisin kuitenkin kävi: vietin yötä kaverini luona samalla paikkakunnalla. Loppujen lopuksi sinne oli ihana palata ja minulle tuli jopa vähän ikävä sitä paikkaa! 

Kesän olen ollut melko kiireinen töiden parissa ja konhta jäänkin vasta kokonaan kesälomalle, kun työt loppuu. Elokuun alussa lähden isän ja sukulaisten kanssa ulkomaille rentoutumaan ennen koulun alkua. Huippua! 

feelings-quotes-pictures-for-tumblr-3339