Oon lähdössä reissuun ensi viikolla. Meen kaverini luokse toiselle puolelle Suomea. Ja arvatkaa mitä? Mua ahdistaa. 

Okei, on ihanaa mennä sinne. Rakastan sitä paikkaa, rakastan mun kaveria. Sillä on ihana perhe ymsyms. Mutta mua ahdistaa ruokailut. Miten ihmeessä hoidan ruokailut niin, että en syö kuin hevonen, mutta en herätä liikaa huomiota?

Siellä perheessä on tapana syödä yhdessä kaikki ateriat. Paitsi tietysti arkena, jolloin kaverini vanhemmat tulee vasta päivälliselle kotiin. Niillä aterioilla, millä kaverini vanhemmat ei ole paikalla, on varmaan helpompaa skipata ruokailu? 

Kaverini tietää, että mulla on syömishäiriö. Mutta hänen vanhempansa (tuskin) tietävät. Viimeksi kun olin siellä, reilu vuosi sitten, söin vielä ihan suhteellisen normaalisti. Pieniä määriä, mutta joka aterialla. Enää ei syöminen olekaan niin helppoa.. saan syötyä max kolmella aterialla, mutta mieluummin kahdella tai yhdellä.

Yritän parhaani syömisten suhteen. Onneksi sentään kaverini tietää syömisongelmistani, niin ehkä mä selviän.

dae5f41b0e7f9f59dd879733f7b67826.jpg