Mulla oli viimeviikolla se terveystarkastus. Täytettiin mielialakysely, katsottiin näkö ja kuulo, annettiin rokotus ja sitä rataa. Kaikki meni hyvin, kunnes vuorossa oli punnitus. Yritin tapella vastaan, en onnistunut. Seisoin varmaan 5min siinä vaa'an edessä, ennen kuin uskalsin astua siihen. Sain nähdä lukeman, joka oli vitusti liikaa. Oon lihonut. Lihonut. Epäonnistunut, taas

Tällä hetkellä vointi ei ole kovin hyvä. Makaan sängyssä, en jaksa nousta. Ajatukset pyörii päässä. Eilen tappelin koko päivän viiltelyä vastaan, käänsin koko talon suunninpiirtein ympäri, mutta en löytänyt terää. Täytyy käydä ostamassa maanantaina terotin, mistä saa terän irrotettua. No, koska en löytänyt terää millä viillellä, raavin ihoni verille. Ei kiva, mutta tuotti kipua. Suljetulta osastolta mulle on jäänyt käsiin ikuiset jäljet siitä, kun raavin ihoani siellä verille (&revin niitä rupia aina uudelleen ja uudelleen auki).

Huomenna on koulussa englannin koe. Ensimmäinen iso koe tänä vuonna. Vihaan koetilanteita. Sydän hakkaa. Teen kokeet eri tilassa kuin muut, en pysty keskittymään muiden keskellä. Huomenna mulla on myös aika opolle, täytyy vähän järjestellä koulujuttuja. Kävin viimeviikolla kertomassa opolle, että musta tuntuu siltä, että kaikki koulujutut kaatuu päälle enkä selviä. En selviä edes yläasteesta normaalisti, hyvä minä.

tumblr_nmwk35jfDl1tjieoco1_1280.jpg