Mun loma on mennyt todella hyvin! Oon syönyt 4-5krt päivässä, en ole vahingoittanut itseäni. Ahdistusta olen lievittänyt ulkoilemalla, musiikkia kuuntelemalla ja kaverin kanssa puhelimessa puhumalla. 

Mulla on ensimmäistä kertaa ikinä tunne, että mä selviän. Että mä olen vahvempi kuin masennus, vahvempi kuin ahdistus, vahvempi kuin syömishäiriö. Mä uskon itseeni. Mä olen jopa ylpeä itsestäni tällä hetkellä, oon tehnyt valtavasti töitä osastojakson aikana, ja aion todellakin jatkaa työskentelyä osaston jälkeen kotona.

Tavoitteita tälle päivälle: 1) Puhu perhetapaamisessa. Kerro mitä ajattelet. Älä pelkää. 2) Syö viisi ateriaa ateriasuunnitelman mukaan. Tavoitteita osaston jälkeiselle ajalle: 1) Syö edelleen vähintään 4 ateriaa päivässä. 2) Puhu omahoitajakeskusteluissa nuorisopsykiatrian poliklinikalla, ole rehellinen. 3) Voita pelko kouluruokalasta. Sä pystyt astumaan sen kynnyksen yli. Vaikka susta tuntuu häviäjältä kun menet sinne syömään, sä olet oikeasti voittaja silloin. 4) Pyydä apua, jos tarvitset sitä. Sun ei tarvitse jaksaa yksin. 5) Pidä huoli itsestäsi. Älä tuhoa sun kroppaa viiltelemällä, hakkaamalla tai paastoamalla. Sun on aika alkaa huolehtia itsestäsi.

odotan sitä, että pääsen kohta kertomaan mun omahoitajille, miten hyvin pärjäsin lomalla. Mä olen ylpeä itsestäni, kerrankin mulla on siihen hyvä syy.