Oon alkanut taas kirjoittamaan päiväkirjaa. Koska en kuukauteen ole voinut postata tänne olosuhteiden takia, haluan päivittää blogin ajantasalle päiväkirjan kautta.

11.2. 
"Olipahan perhetapaaminen... Huutoo puolin ja toisin. Lähin ovet paukkuen pois ja kun omahoitaja tuli perään, aloin itkemään. Nyt mä haluun vaan tappaa itteni, viiltää ranteet auki ja hakkaa reidet mustelmille. Jos mä joudun kotiin, toteutan mun itsemurhasuunnitelman."

12.2.
"Mua ahistaa vieläkin, mut en oikein tiedä mikä. Toisaalta oon itelleni niin vihainen. Miksi en vieläkään osaa olla immuuni äitin loukkaaville sanoille? Jos oisin kotona, niin nyt ois se hetki, kun vedän ranteet auki."

17.2.
"Lastenkoti. Kiireellinen sijoitus. Mä olen laitoksessa. Pääsin pois kotoota, parempaan ja turvallisempaan ympäristöön. Äiti pisti välit poikki. Täysin. En tiedä mitä ajatella."

22.2.
"Oonko mä riittävä? Oonko tarpeeks hyvä? Ansaitsenko mä elää? Miksi äiti hylkäs mut? Oonko mä oikeesti ollut niin paska tytär?"

27.2.
"Mä romahdin taas täysin, koska puhuin äitin kanssa puhelimessa. Omaohjaaja tuli mun huoneeseen ja löysi mut huutoitkemästä ja käsi viilleltynä. Onneks omaohjaaja osas lohduttaa, halaskin monta kertaa."

28.2. 
"Oon paastonnut kohta 24h. Mulla ei ole edes nälkä. Kohta on päivällinen. Mitä vittua mä teen? En mä voi syödä. En voi. En halua. En pysty. Antakaa mun lopettaa syöminen. Joku päivä mä oon laiha."

6.3.
"Syön taas. Romahdin eilen. Itkin. Huusin, että antakaa mun tappaa itteni. Hakkasin itteeni. Itkin lisää.
Mun mielessä pyörii itsemurhasuunnitelmat. Yritän olla huomioimatta niitä. Mutta kuolema. Kuulostaa niin turvalliselta."